20 de des. 2011

Aquesta sí és la bona

Hola!

Recordeu que ahir vaig escriure una història, però que no em va acabar d'agradar. Bé, hui no m'ha agradat gens, i he tornat a fer-ne una nova. Pero aquesta, sí que sí. Es pròpia, no té res de Fairy Tail, excepte la OST (que hui també he consultat) i m'agrada més que les altres. A més, la protagonista es una noia, cosa que abans no pasava en cap història.

Quan l'he acabada d'escriure, és a dir, ficar el punt final... què ha passat? Sí, es penja l'ordinador. Li demane a Sara, que pareixia haber acabat, que em deixara el seu, però també s'ha penjat. Ja m'anava a suicidar (no Veri, no ho vaig a fer) quan he decidit reiniciar l'ordinador. I no, per la meua fortuna, el text no s'havia anat. Un punt per mí.

Demà si tot va bé, triaré les OST, Abur!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada