24 de nov. 2011

Però si teniu dos!

Hola!

Continuant amb el projecte de Llançament Parabòlic, hui hem tingut una sessió prou bona d'Informàtica. Ens hem dividit en dos ordinadors (per això el títol): jo en un i Naza i Sara en un altre. Elles em sembla que han fet les fórmules, amb les condicions d'altura màxima i tot allò. I, a més, les he ajudat a que es donàren compte de com s'havia de ficar el temps (de manera fraccionària, que aplegara una miqueta més del temps total).


Jo, amb el meu propi ordinador m'he encarregat de formalitzar algunes cosetes i de la Taula. A més, agafant alguns valors de previsió, he fet els gràfics provisionals de Altura-Espai i Velocitat-Temps, encara que només son provisionals. També he retocat unes cosetes del format de la plana de fórmules.

Espere que la setmana que vé, acabem, Abur!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada