18 d’oct. 2011

Les segones parts sempre son millors

Hola!

No, no sòc un fantasma. Però si que done una mica de por. Ja ha començat el Curs 2011-12, bé, fa un mes, y jo vaig triar Química, com ja vaig comentar anteriorment. El primer dia, anav molt il·lusionat, el segon només il·lusionat, el tercer... no continuem, peró es evident que cada vegada anava a menys. I es que, jo era l'únic que havia triat Física i Química, perque creia que podia amb les dues. Peró no es així, una cosa es alló que creus que podràa fer, i una altra es la realitat, i es prou dura.

Per aixó, fa cosa d'una setmana vaig decidirme a demanar un cambi d'asigtatura, cap a Informàtica, per a millorar el meu rendiment acadèmic, ja que anava cap a baix. I hui, 18 de Octubre, ja he pogut deixar Química per Informàtica. 

Desprès de comentar una miqueta la meua tornada al món de la Informàtica, m'agradaria dir quins son els cambis que tenim respecte a primer:

- Les entrades de Primer, portaran l'etiqueta "[1r Batxillerat]" i les de Segon, "[2n Batxillerat]"

- La distribució de les seccions del Blog serà: Archiu, Etiquetes, Dades personals i Blogs
- Les etiquetes de 2n, portaran, a més, una que indique l'Avaluació "(1A)", "(2A)", "(3A)"

Com no porte el ritme de la classe (em sembla que fan alguna cosa dels models planetàris), jo haré de fer uns treballs per individual que ells han fet abans, amb ferramentes web: Glogster i Prezi. Ambdós treballs es bassen en fer una prosentació de les Set Meravelles Pròpies, per això les etiquetes que empraré son Glogster, Prezi i Set Meravelles.

Demà comentaré els meus avanços amb el Glogster, Abur!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada